מרכז קניות בילו סנטר

מרכז הקניות בילו סנטר שוכן בסמיכות ליישוב קרית עקרון ולצומת בילו ומשתרע על שטח עצום של כ 74,000 מ"ר.

גרנד קניון

מרכז הקניות משתרע על פני שלושה מפלסים (כ- 200,000 מ"ר) ומכיל כ-200 חנויות שמסמלות את מרכז האופנה הבינלאומי ואת מותגי האופנה המובילים בארץ ובחו"ל.

גן העיר

גן העיר הוא מרכז קניות יוקרתי הממוקם במרכז העיר- בסמוך לבניין העירייה, לכיכר רבין ולאנדרטת רבין ובמרחק דקות הליכה בודדות מהים.

BIG קריות

BIG קריות (ביג קריות), מרשת מרכזי הקניות הפתוחים BIG (ביג), הנו פאוואר סנטר הממוקם בצמת קריית אתא כאשר חזיתו פונה לשדרות ההסתדרות (ציר התנועה העיקרי של הקריות).

BIG כרמיאל

BIG כרמיאל (ביג כרמיאל), מרשת מרכזי הקניות הפתוחים BIG (ביג), הנו פאוואר סנטר הממוקם בכניסה המזרחית לכרמיאל, בכביש עכו-צפת, המקשר את הגליל לחיפה.

BIG יקנעם

BIG יוקנעם (ביג יוקנעם | יקנעם), מרשת מרכזי הקניות הפתוחים BIG (ביג), הנו פאוואר סנטר הממוקם במרכז העיר.

BIG באר שבע

BIG באר שבע (ביג ב"ש), מרשת מרכזי הקניות הפתוחים BIG (ביג), הנו מרכז קניות מסוג פאוואר סנטר הממוקם על דרך חברון שהנו ציר הקניות העיקרי של ב"ש.

BIG אילת

BIG אילת (ביג אילת), מרשת מרכזי הקניות הפתוחים BIG (ביג), הנו פאוואר סנטר הממוקם על דרך הערבה בכניסה לאילת מהצד המערבי של שדה התעופה.

מבנה נצרת עילית

בקניון רחב הידיים, המשתרע על פני שטח של 17,000 מ"ר, תמצאו כ-80 חנויות בתמהיל מגוון המשלב מותגי אופנה, הנעלה, תכשיטים, כלי בית, קוסמטיקה ופארם, כלבו, בתי קפה, מזון מהיר, ג׳ימבורי ועוד.

קניון G

קניון G כפר סבא הוא מתחם קניות ייחודי הבנוי על שטח של 50,000 מ"ר, ובו 20,000 מ"ר של שטחי מסחר מקורים עם חנויות מותגים ו 30,000 מ"ר של מרחב פתוח הכולל חנויות מכל הסוגם לרבות מותגי אופנה מובילים, מסעדות ובתי קפה, סופר-מרקט, חנויות שירות ועוד.

קניון רמת אביב

קניון רמת אביב הוקם בשנת 1997 ונחשב לאחד הקניונים המצליחים והמפוארים בארץ.